Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Najopasniji mogući zatvorenik

Komentari (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 06 novembar 2009 16:20
gorštak
Jer, Slavoljub Kačarević nije "prva žrtva novog Zakona o informisanju", kako su neki isticali proteklih dana. On je mnogo više od toga. On je najveći neprijatelj bahate i neodgovorne vlasti, skorojevićke i tajkunske oligarhije, poslušničkih i udvoričkih uterivača političke korektnosti, prevrtljivih i beščasnih oportunista – pristojan, pošten i normalan čovek, čije ime i prezime ipak imaju neku težinu.

Zarkoviću, sve čestitke za poštenje, iskrenu kolegijalnost i spremnost da javno svedočite u korist valjanog, ali oklevetanog i izmanipulisanog čoveka. Situacija i atmosfera koju ste opisali u Glasu vlada u gotovo svim današnjim firmama i ustanovama. Neverovatna je sličnost i sa ustanovom u kojoj sam do skora bio zaposlen i iz koje sam protivzakonito udaljen zato što sam se jedini otvoreno suprotstavio zbilja neverovatnim i nepodnošljivim nitkovlucima, manipulacijama i poganstvima tajkunske uprave ( miljenika oligarhije na vlasti ) i njihovih brojnih udvorica. Stalo bi u podebelu knjigu kada bih opisao načine na koji su moje brojne bivše kolege ponižavani, ucenjivani i primoravani da postupaju protiv svoje savesti. I pristajali su, nažalost, pravdajući se pred sobom i drugima ''korom hleba''. Ja nisam hteo da lažem sebe, postupio sam po slobodnoj savesti, platio cenu i nimalo se ne kajem zbog toga. Štaviše, poraslo mi je samopoštovanje i popravilo ukupno raspoloženje što sam se svetla obraza iščupao iz zmijskog gnezda i moralne kaljuge. I svima mogu da poručim da se nikada, baš nikada ne odriču svoje slobodne savesti, obraza i duše, bez obzira na cenu, jer je to jedino što nas čini ljudima.
Uvaženom Kačareviću iskreno poštovanje, njegov primer je dokaz da u Srbiji još uvek ima ljudi od štofa. Vama i drugim novinarima podrška da istrajete u njegovoj odbrani. A što se tajkuna, njihovih pokrovitelja i udvorica tiče, Dostojevski ih je nazvao ''prašinom koja se digla s vetrom'' i koja će ''sa istim tim vetrom i nestati''. Pamtiće se samo dela hrabrosti, pravednosti i časti.
Preporuke:
0
0
2 petak, 06 novembar 2009 18:24
Ala
Ooooo,koliko je bilo samo harangi na slobodnu novinarsku misao u proteklim decenijama:Pera Stambolic unistio je najtirazniji nedeljnik("Sport i svet" stampan i do danas nezamislivih 400.000 primeraka tiraza;oterali su Milica (300-500.000 "V.novosti");koliko puta je rusen TV Studio B dok nije postao danasnja "Djilasovizija"?!Danasnja politika" ideloski je obojenija od Strujine-ode Bujosevic u Vecnu sramotu.
Doklegod u novinarstvu budu Zarkovic,D.Vucicevic,Timofejev,Simonovic,Vukotic,Janjic,V.Matic,Teofila,Gace, Vasic,Jaksic,Ringijei,Miskovici,Djunici, Sorosi, umesto strucnih,profesionalnih odgovornih ljudi i patriota,kao sto je to u celom svetu,dotle ce srpsko novinarstvo biti palanacki samocenzurisan i nepismen,zaostao i niskotirazni partijski(DS,G17,LSD) bilten....
A mozda bi sve te kukavne "urednike" valjalo vratiti odande odakle su dosli-pa da lepo,uz kaldrmu,krenu ljudski izpocetka...
Da ih se ne stide pokoljenja....
Preporuke:
0
0
3 petak, 06 novembar 2009 21:12
Dandza
Zarkovicu,
Svaka cast! Sve ono sto smo svi koji Kacketa smatramo najcasnijim medj srpskim urednicima napisali i zeleli da napisemo na silnim sajtovima, blogovima i sl. ti si srocio u jedan divan tekst.
Svaka cast!
Dandza
Preporuke:
0
0
4 petak, 06 novembar 2009 22:59
Miroslav Đukić
Puna podrška g. Kačareviću i njegovim kolegama! Tužilaštvo, umesto što goni novinare, direktore fudbalskih klubova i slične "prestupnike", bolje da se bavi organizovanim kriminalom.
Preporuke:
0
0
5 petak, 06 novembar 2009 23:20
Jelena MP
Citam ovih dana razne komentare u kojima se apeluje da Kacarevic bude pusten da se brani sa slobode. Potpisnici su ljudi koji su radili sa Kacketom i koji dobro znaju o kakvom coveku je rec. I ja sam imala to zadovoljstvo da mi on bude sef, i to u dva navrata. Svaki od ovih komentara samo potvrdjuje ono sto i sama mislim o njemu, a priznajem da otkrivam i nove detalje, koji mi jos vise upotpunjavaju mozaik.
Zaista je steta, kako rece moj bivsi kolega iz Glasa Mica Zarkovic, sto tuzilac nije ranije upoznao coveka kome je odredio pritvor da ne bi uticao na svedoke. Ne mora Kacarevic ni na koga da utice, ovih dana se vidi da za njega niko, sve i da hoce, ne moze da nadje ruznu rec, a kamoli osnov za zadrzavanje u pritvoru.
Nadam se da ce, uprkos ponizenju i pokusaju blacenja kroz koje sad prolazi, Kacarevicu bar neka satisfakcija biti cinjenica da je cela novinarska armada cvrsto stala iza njega, kao i da je svojim ponasanjem debelo zasluzio svaku lepu rec koja je u poslednjih desetak dana napisana o njemu.
Preporuke:
0
0
6 subota, 07 novembar 2009 01:55
Biljana
Moja podrška Kačareviću i njegovim prijateljima. Međutim,moram postaviti pitanje svima onima koji su se sad okupili oko ovog hapšenja - zar nisu ranije videli i shvatili kuda vodi novinarska zaštita partija na vlasti? Zar ste mislili da pokvarena ruka vlasti koju su mnogi novinari ublažavali i prećutkivali neće doći i do novinara? I danas Vojislava Koštunicu razapinju novinari kako im se prohte, iako je ova vlast donela Zakon o informisanju, ova vlast hapsi novinare. I dalje ih novinari maze i paze. Zato ne verujem da će se iko osvrnuti na novinarske dopise i apele - gospodo novinari izgubili ste kredibilitet.
Preporuke:
0
0
7 subota, 07 novembar 2009 19:55
Petrovic
Ne slazem se da su novinari izgubili kredibilitet zato sto neki od njeih rezimski novinari. Uvek imate i jedne i druge. Mislim da novianri u Srbiji rade u izuzetno teskim uslovima a inace profesija je teska sama po sebi i izuzetno vazna za drustvo. Neko bi pitao kakva je onda svest onih koji misle da ovu vaznu profesiju ne treba negovati vec omalovaavati?? Nismo razvijeno drustvo sa demokratskim tradicijama i nismo tolerantni. Vlast prva ne moze da tolerise neistomisljenike, manipulise polu informacijama; i takva je atmosfera na mnogim mestima.;Srbija je mala sredina, sa vrlo polarizovanim odnosima i mnogo lutanja i sa jos uvek nejasnim vrednostima u javnom zivotu. gde su odnosi uglavnom ogoljeni, najvise grubi, Zvanicna Srbija kao da ne brine o svojim gradjanima i ne bori se za univerzalne vrednosti; to nemamo. Nismo ni sigurni koje vrednosti zelimo da gajimo, postenje? da li nekom treba,; cast? gotovo da je nema, bogacenje po svaku cenu, mnogi vrednuju. Cesto pitam kuda ide Srbija i ljudi uglavnom cute ...Slucaj balkan biznismena (koji je imao gadnu naviku da ne placa ni plate ni mnoge druge obaveze kao i drugi " biznismeni" u Srbiji) vlast odluci da sudi sa zakasnjenjem od vise godina. A sta ce biti sa sudbinom ljudi koje je ovaj covek ostetio ukljucujuci u to i samog bivseg Urednika? Ko ce brinuti o tim ljudima i njihovim pravima, na cast, na rad, na zaradu na penziju? Slucaj povlaci i eticka pitanja sa kojima Srbija ne moze i nece da se suoci. Imam puno postovanje prema svim onim novinarima i urednicima koji su spremno stali u odbranu svoje profesije i svog kolege i prijatelja. Cini se da nikada nismo bili dalje od demokratije, ocuvanja pravih ljudskih vrednosti; ovih dana mnoga novinska pera u Srbiji ulivaju nadu da ne mora da bude tako.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 08 novembar 2009 00:10
draža petrović
Skidam kapu, Mićo
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 08 novembar 2009 00:28
Teofilo Stivenson
Svaka cast, Ala.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 08 novembar 2009 00:43
Biljana
@Petrović - Kad vlasti novinari jesu izgubili kredibilitet Da nisu, Kačareviću se ovo ne bi dešavalo. Nemojte prevideti činjenicu da zaštićeni svedok Čume kupuje fakultet a Kačarević je u zatvoru da ne bi uticao na svedoke(8 godina od dela koje mu se stavlja na teret, znači da ga je vlast procenila kao opasnog), uz procenu da mu je zdravstveno stanje zadovoljavajuće.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 08 novembar 2009 03:59
Teofilo Stivenson
Koji beogradski novinar, javni poslenik, pisac tekstova ili komentator moze da se pohvali sledecim detaljem u sopstvenoj biografiji: Sa dvadeset i sedam godina (27), nezavrsenog fakulteta, uspeo je da u mracnim 1980im, u periodu post-Titoizma, u zemlji koimunisticke diktature (SFRJ) osnuje radio stanicu. Ta radio stanica postace paradigma srpskog euroaatlantizma i najjaci stub Zapadne propagande u okupiranoj Srbiji. Naravno, sve ovo; nedostatak kvalifikacija, propagandisticki duh B92 i krajnje problematicna novinarska etika nisu omeli g. Verana Matica prilikom dobijanja znacajnih nagrada i priznanja medju kojima je i francuska Legija casti. Pitam se samo cime je, osim politickom podobnoscu i dobrim odnosima sa danasnjim vladarima Srbije, Matic zasluzio ovakvu karijeru? Jer drugih kvaliteta ne vidim sve i da ih g. Radovanovic proglasi za aksiome srpskog medijskog prostora. G, Matic jednostavno ne postoji kao novinar. On je stara matrica drustveno politickog radnika u novinarstvu. I kao takav, zajedno sa kolegama iz Danasa (ne slazem se da je dobro sto ovaj dnevnik izlazi u Srbiji niti da je dobro sto nijue zakonski sankcionisan!) radi na stavljanju pod kontrolu celog medijskog prostora u ovoj okupiranoj zemlji.

Ne znam koliko je bescasca potrebno da se danas kada srpski novinari trunu po zatvorima i trunu iznutra zbog gladi, samocenzure i sramote, svi koji zajedno sa Maticem srecu americke i evropske velikodostojnike prilikom njihovih blic poseta Beogradu - ne sete u kakvoj drzavi zive?
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 08 novembar 2009 13:36
Miki
Podrška novinarima sa integritetom.
Pokušajte da koliko-toliko podignete ugled novinarstvu u Srbiji (pošto trenutno praktično i ne postoji).
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner